دستگیری سارق با 5 فقره سرقت در زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد ثمره حسینی اظهارداشت: در پی چند فقره سرقت داخل خودرو درخیابان طالقانی وکارگر شهرستان زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: سارق با پرسه زنی در شهر، خودرو‌هایی که در مکان‌های خلوت پارک و از لحاظ کیفیت ایمنی پایین‌تر بودند را انتخاب و در فرصتی مناسب اموالی که در این خودرو‌ها وجود داشت را سرقت و بلافاصله متواری می‌شده است.

کشف 5 فقره سرقت در زابل

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: مأموران گشت کلانتری 11 با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات پلیسی نهایتاً متهم را شناسایی ودریک عملیات غافلگیرانه درحین سرقت لوازم درون خودرو درخیابان باقری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: متهم 34 ساله پس از انتقال به کلانتری ابتدا منکر هرگونه سرقت بود، اما در تحقیقات تکمیلی و با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به ۵ فقره سرقت لوازم درون خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان با بیان اینکه تاکنون تعداد یک نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد به شهروندان هشدار داد: از گذاشتن هرگونه وسایل از قبیل تلفن همراه، اسناد، شناسنامه، پول نقد و .. درون خودرو خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟