وقوع 3 حادثه رانندگی در مهاباد

به گزارش رکنا، رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد اظهار کرد: برابر اعلام تماس شهروندان مبنی بر وقوع حوادث رانندگی در داخل و خارج از محدوده‌ی شهری بلافاصله گروه‌های این سازمان در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: دو حادثه‌ی اخیر برخورد یک دستگاه پراید با درخت در اثر سرعت زیاد، بالاتر از فلکه سفیر امید صورت گرفته و دیگری تصادف بین سمند، نیسان و چپ شدن نیسان در فلکه کوهسار رخ داده که محل توسط نیرو‌های سازمان ایمن سازی شده است.

تصادفات هولناک در مهاباد

احمدی همچنین از تصادف بین شهری در محور مهاباد به ارومیه خبر داد و گفت: حادثه رانندگی بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و نیسان اتفاق افتاد که در آن ۵ سرنشین پراید مصدوم و توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار، ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود؛ هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟