دشتستان در شرایط خطر کرونایی قرار دارد

به گزارش رکنا، فتح الله نوروزی عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان در حوزه کرونا در شرایط خطر قرار دارد، این موضوع جدی گرفته شود و رعایت پروتکل‌ها، با تاکید یادآوری می‌شود.

فرماندار شهرستان دشتستان خوستار همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها شد و اضافه کرد: رعایت پروتکل‌ها در ادارات، در بازار و بخش‌های مختلف مورد تاکید است.

وی ادامه داد: کارگروه عزاداری ستاد کرونا شهرستان، پیگیری‌های خوبی در راستای رعایت پروتکل‌ها انجام داده است؛ از سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های عزاداری تشکر لازم به‌عمل می‌آید.

نوروزی افزود: افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند شناسایی شوند و مشاوره لازم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق گروه مشاوره شبکه بهداشت درمان صورت گیرد.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همکاری لازم را با شبکه بهداشت درمان در حوزه پشتیبانی داشته باشند. کارگروه نظارت بر رعایت پروتکل‌ها نظارت خود را به طور جدی اعمال کنند.

فرماندار دشتستان افزود: به منظور آگاهی‌بخشی، فرهنگ سازی و مقابله با ویروس کرونا بخشداران با همکاری شبکه بهداشت شهرستان، نسبت به استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تبلیغات مقابله با بیماری کرونا اقدام لازم را معمول دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 614929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟