آزادی 2 زندانی جرائم غیر عمد توسط بسیجیان لامرد

به گزارش رکنا، سید محمود جعفری، اظهار داشت: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان (ع)، با همکاری مشترک حوزه مقاومت بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار و مساعدت خیرین محترم، دو زندانی دیگر با جرائم غیر عمد در لامرد از بند زندان رهایی یافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد افزود: میزان محکومیت زندانی اول هفت میلیون تومان که چهار میلیون تومان آن با وساطت حوزه بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار توسط شاکی بخشیده شد و سه میلیون تومان باقیمانده نیز توسط حوزه بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار با مساعدت خیرین محترم پرداخت و ایشان به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی گفت: بدهی ۳۰ میلیون تومانی پرونده‌ی خانواده فقیری که در نوسانات بازار دچار ورشکستگی شده بودند که مبلغ ۲۰ میلیون تومان آن با وساطت بسیج حوزه شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار از طرف شاکی بخشیده و ۱۰ میلیون تومان مابقی نیز توافق شد که طی دو فقره چک پرداخت گردد.

جعفری تصریح کرد: در مرحله قبل نیز دو زندانی جرائم غیر عمد با محکومیت ۱۷۵ میلیون تومان و ۱۱ میلیون تومان توسط حوزه بسیج شهری لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار رهایی یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟