فوت 6 کرونایی در کاشان

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فوت 4 نفر در کاشان و یک نفر در آران و بیدگل طی 24 ساله گذشته در کاشان به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.

مریم امیدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این خبر گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 نفر در کاشان 2 مرد 73 ساله و 2 زن 88 و 91 سالع در کاشان و یک خانم 43 ساله در آران و بیدگل خبرداد.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته جمعا 32 بیمار جدید حاد تنفسی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند، گفت: از این تعداد 25 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که 18 نفر از کاشان، 4 نفر از توابع کاشان و 2 نفر از توابع آران و بیدگل و یک نفر از شهرستان محلات با حداقل 11 و حداکثر 91 سال سن بستری هستند.

به گفته وی 7 بیمار حاد تنفسی جدید با 43 و 87 سال سن نیز در بیمارستان سیدالشهداء(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

امیدی همچنین تعداد بیماران حاد تنفسی بستری در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا آران و بیدگل در مجموع 262 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 246 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 16 نفر در بیمارستان سید الشهدا آران بیدگل بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تعداد بیماران بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه را 48 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 46 نفر بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 2 نفر در بیمارستان سید الشهدا آران و بیدگل بستری هستند.

به گفته وی 84 مورد تست جدید کرونا و در کل تا کنون تست 4 هزار و 243 نفر مثبت اعلام شده است.

امیدی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا درمنطقه کاشان تا کنون 71 هزار و 327 نفر به مراکز بستری و سرو پایی تشخیصی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند یادآور شد: تاکنون 4 هزار و 632 بیمار حاد تنفسی از بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا آران و بیدگل مرخص شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟