پلمب 18 واحد صنفی و مرکز خدماتی در زنجان

فرماندار زنجان، گفت: طی یک هفته گذشته ۳۹۸ مورد از مراکز صنفی و خدماتی بازرسی انجام شده و ۱۸ واحد صنفی و مرکز خدماتی در زنجان پلمب شده است.

به گزارش رکنا، رضا عسگری  با بیان اینکه با اجرای محدودیت‌ها همچنان واحدهای صنفی و خدماتی در زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: اگر واحدهای صنفی و خدماتی بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نکنند بار دیگر محدودیت‌ها اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: بازرسی‌ها از سطح شهر زنجان با اولویت مراکز عمومی که خدمات ارائه می‌دهد در دستور کار قرار گرفته است و بازرسی‌ها در زنجان تشدید خواهد شد.

فرماندار زنجان، گفت: روزانه تیم‌های بازرسی در سطح شهر نظارت لازم از واحدهای صنفی و خدماتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را برعهده دارند.

عسگری تاکید کرد: طی یک هفته گذشته ۳۹۸ مورد از مراکز صنفی و خدماتی بازرسی انجام شده و ۱۸ واحد صنفی و مرکز خدماتی درزنجان پلمب شده است.

وی افزود: طی یک هفته گذشته هم یک بانک در سطح شهر زنجان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

فرماندار زنجان، ابراز داشت: اگر دوباره واحدهای صنفی و خدماتی و مراکز فرهنگی و هنری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند دوباره محدودیت‌ها اجرا خواهد شد.

عسگری گفت: در راستای کاهش بیماری کرونا بازرسین اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را با جدیت دنبال خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟