فوت یک کودک و مصدومیت دو نفر در تصادف شهرری

به گزارش رکنا ، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۱ دقیقه عصر امروز شهروندان با مشاهده تصادف یک دستگاه خودروی کامیونت با خودروی سواری پراید در بزرگراه آوینی روی پل شهید رجایی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از این حادثه خبر دادند که مرکز

فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۹، ۴۷ و گروه امداد و نجات ۱۷ را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی در تشریح این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی کامیونت به علت نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی خود با قسمت عقب خودروی سواری پراید برخورد کرده بود که در اثر این برخورد هر سه سرنشین خودروی پراید که یک دختر بچه ۷ ساله و یک خانم و آقا بودند قبل از رسیدن آتش نشانان و توسط سرنشینان خودروهای عبوری از خودرو به بیرون منتقل شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.

فرمانده این عملیات ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از بازدید و بررسی اولیه و ایجاد حریم ایمنی در محدوده حادثه، با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کرده و خودرو را به طور کامل ایمن سازی کردند.

میرزایی تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات خود هر سه مصدوم را برای معاینات اولیه پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه پس از معاینات انجام شده مشخص شد کودک ۷ ساله به علت شدت جراحات وارد شده در این حادثه جان خود را از دست داده و دو مصدوم دیگر نیز با توجه به وخامت حالشان بلافاصله به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

این فرمانده آتش نشانی ابراز کرد: نیروهای آتش نشان پس از ایمن سازی کامل صحنه تصادف و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، خودرو را جهت ادامه مراحل قانونی و بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 614441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟