یک کلاهبردار در سمنان دستگیر شد

به گزارش رکنا، سردار عبدالله حسنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد فرماندهی ناجای استان سمنان، ضمن بیان اینکه یک کلاهبردار که با وعده عتیقه فروشی و سرمایه گذاری در مسکن اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد تومانی از مردم سمنان کرده بود، دستگیر شد، بیان کرد: دریافت شکایت چهار نفر از شهروندان سمنانی باعث شد تا دستگیری این فرد در دستور کار ناجا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شاکی‌ها نسبت به کلاهبرداری این فرد به نیروی انتظامی مدرک ارائه کردند، افزود: وعده سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و خرید عتیقه دو راهی بود که این فرد کلاهبردار توانسته بود با آن مبالغی را از مردم کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی سمنان با بیان اینکه در طول تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از این فرد، یافت شد، گفت: متهم از چهار نفر به ترتیب ۳۵، ۳۰، ۱۵ و ۱۲ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود که در عملیات ضربتی و منسجم توسط مأموران آگاهی سمنان به چنگ قانون گرفتار شد.

حسنی با بیان اینکه در شرایط امروز اقتصادی به خصوص تلاش پلیس برای مبارزه با جرایم حوزه اقتصادی، بیش از گذشته است، تاکید داشت: فرد متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 614190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟