دستگیری سارق حرفه ای در ایرانشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ"حسن کیخا افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر به دنبال پی گیری سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی سوابق سارقان سابقه دار، موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشف  6 فقره سرقت منزل و مغازه در ایرانشهر

این مقام انتظامی ادامه داد: این سارق ۲۳ ساله که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شده و با رو به رو شدن با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۶ فقره سرقت منزل، مغازه و اعتراف کرد.

سرهنگ کیخا درباره شیوه و شگرد این متهم در خصوص سرقت از منازل بیان داشت: سارق پس از شناسایی منازل و مغازه‌ها و اطمینان از خالی بودن آنها، اقدام به سرقت کرده و سپس اقدام به فروش وسایل سرقتی به مالخران اموال مسروقه می‌کرد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان، خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟