انجام 6 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز طی 24 ساعت گذشته

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته گفت: ساعت ۵۵ دقیقه بامداد دیروز ۱۴ مهرماه، خودروی پژو ۴۰۵ در مسیر فاز ۵ پاداد، بلوار هاتف به علت اتصال برق موتور خودرو دچار حریق شد.

او با بیان اینکه راننده خودرو قبل از رسیدن آتش‌نشانان از داخل خودرو خارج شده بود، افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را مهار و از گسترش حریق و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی نیزار‌های جاده ملاشیه جنب شرکت سپنتا توسط آتش نشانان با عملیات جداسازی و خنک سازی در ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه بامداد بیان داشت: آتش نشانان آتش سوزی کانکس در مسیر اندیمشک ساعت ۱۱ و ۹ دقیقه را مهار کردند. ضمن اینکه آتش سوزی منزل مسکونی متروکه ساعت ۲۳ و ۵۶ دقیقه در خیابان مسلم بین معمار زاده و سی متری با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش دامنه حریق جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه در ساعت ۱۴ و ۹ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی یک مورد خودکشی اطلاع رسانی شد، ادامه داد: یک زن ۲۵ ساله با انداختن خود از روی پل علی بن مهزیار اهوازی به رودخانه کارون اقدام به خودکشی کرد و تیم نجات و غواصی ساحلی سازمان به سرعت در محل حاضر شدند و پس از جستجوی غواصان، او از داخل رودخانه کارون خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

او اظهار کرد: وقوع نشت گاز شهری در مجتمع مسکونی در منطقه گلستان فرهنگ ۴ بین اقبال و اسفند ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه آتش نشانان را به محل کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه از بروز آتش سوزی و انفجار جلوگیری کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟