دستگیری سوداگران مرگ با کشف بیش از95 کیلو تریاک در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند  گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه دو سوداگر سابقه دار قاچاق مواد مخدر به هویت "عبدل " و"عادل " پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای آنان، مشخص شد، آنان با استفاده از یک دستگاه کامیون و با مراجعه به یکی از استان های شرقی، مقادیری قابل توجه مواد مخدر را تهیه و قصد انتقال به شهر تهران را دارد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار و شناسایی محور حرکتی آنان با هماهنگی مقام قضایی تیمی متشکل از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در محدوده جاده حسن آباد مستقر و محل تردد متهمان را زیر نظر گرفتند.

حسنوند ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد و در نهایت صبح روز یازدهم مهر ماه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو کامیون این تبهکاران حرفه ای را متوقف و ضمن دستگیری آنان، 95 کیلوو 593 گرم تریاک از کابین کامیون کشف کنند.

حسنوند در پایان گفت: هردو متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟