کلاهبردار حرفه‌ای خودرو در مریوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: فردی کلاهبردار که با خرید20 خودروی تصادفی غیرقابل استفاده و سرقت خودروهایی با همان رنگ و مدل و تنظیم وکالت نامه‌های صوری اقدام به فروش آن به شهروندان مریوانی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش رکنا، علی آزادی اظهار کرد:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مریوانی مبنی بر کلاهبرداری و فروش خودرو سرقتی توسط فردی کلاهبردار، موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: پس از استعلام‌های مربوطه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، فرد کلاهبردار با خرید خودروهای تصادفی غیر قابل استفاده و سرقت خودروهایی با همان رنگ و مدل و تنظیم وکالت نامه‌های صوری و دستکوب شماره تنه و موتور، این خودروها را در مریوان و سایر شهرستان‌ها و استان‌های دیگر به فروش می‌رساند.

آزادی ادامه داد: با راهنمایی مالباختگان و هماهنگی با مراجع قضائی عامل کلاهبرداری طی یک عملیات پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرقت 20 دستگاه خودرو

وی با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از متهم تصریح کرد: فرد کلاهبردار که دارای پرونده‌های متعدد جعل و کلاهبرداری و خرید و فروش خودرو و اموال مسروقه در پرونده خودداشته است به خرید خودروهای تصادفی غیر قابل استفاده و سرقت خودروهایی با همان رنگ و مدل اقرار و اعتراف کرد20 دستگاه خودرو را به همین روش سرقت و به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه تاکنون 28 نفر در استان‌های مختلف کشور به اتهامات مختلف از متهم شکایت کرده‌اند خاطر نشان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟