بازداشت 38 نفر در اعتراضات علیه نتانیاهو/درگیری پلیس با معترضان

به گزارش رکنا،  در تظاهرات ساکنان سرزمینهای اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که شنبه شب برگزار شد دهها نفر بازداشت شدند و در برخی مناطق درگیری میان پلیس و نیروهای امنیتی با معترضان گزارش شده است.

براساس گزارش روزنامه جروزالم پست، پلیس 38 نفر را بازداشت کرده اما صبح یکشنبه 37 نفر از معترضان را آزاد کرده است. یک معترض همچنان در بازداشت پلیس قرار دارد و به دلیل حمله به نیروهای پلیس تحت بازجویی قرار دارد و ممکن است بازداشت وی تمدید شود.

در درگیریهای خیابانی یک مرد به یک زن که با تظاهرات علیه نتانیاهو مخالف بود در یکی از شهرکهای اطراف تل آویو حمله کرده و وی مجروح کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که دهها هزار نفر از مخالفان نتانیاهو در صدها نقطه از سرزمینهای اشغالی از جمله مقابل منزل نتانیاهو گرد هم آمده تا به نخست وزیری نتانیاهو اعتراض کنند.

محل اقامت نتانیاهو درقدس اشغالی طی هفته‌های گذشته به کانون تجمع معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

در برخی هفته‌ها بین 10 هزار تا 20 هزار معترض به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تظاهرات برگزار می‌کردند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی به خیابان‌ها کشانده و معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد مالی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟