دستگیری 262 سارق در چهارمین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ، بابت برد بازی دیشب پرسپولیس در مقابل الصدر،این پیروزی را به بازیکنان تیم پرسپولیس و عوامل تبریک گفت.

سردار رحیمی در راستای این طرح گفت : چهارمین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران که در سطح پایتخت به اجرا در آمد،کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به دستگیری 262 سارق و مال خر شدند.

وی افزود 75 نفر از سارقان،سرقت هایی از قبیل کیف قاپی،زورگیری تحت عنوان مامور بودند و 66 سارق منزل و اماکن،18 سارق خودرو و یک باند سه نفره که با سرقت خودروها اقدام به جعل سند می کردند نیز در این طرح دستگیر شدند.

وی ادامه داد: یکی از باندها ۱۰ سال است که سرقت می‌کند و به دنبال آنها بودیم که هر ۳ نفر این باند دستگیر شدند، همچنین یک باند ۱۳ نفره سرقت موتورسیکلت در این مرحله از طرح دستگیر شدند.

سردار رحیمی تصریح کرد :۳۱ نفر در رابطه با جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند که یک مورد شرکت‌های لیزینگ خودرو هستند که تا به الان ۳۰۰ نفر شاکی از این افراد به پلیس مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: همچنین ۱۶ نفر در مورد قتل، سرقت مسلحانه و آدم ربایی و تجاوز دستگیر شدند که یک مورد آن قدرت نمایان محله مرزداران بودند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در طرح کاشف ۴، ۶۴ باند دستگیر شد که ۲۴ باند زورگر و گوشی قاپ بودند، ۱۵ باند سرقت منزل و ۱۸ باند سرقت خودرو و موتورسیکلت و ۵ باند جعل و کلاهبرداری و ۲ باند سرقت مسلحانه و آدم ربایی منهدم شدند.

سردار رحیمی گفت: تا این لحظه بالغ بر ۲ هزار و ۸۱۳ سرقت کشف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟