دستگیری 18 دزد با 60 سرقت در خراسان شمالی

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمد غلامی روز شنبه اظهار داشت: پس از چندین مورد سرقت در استان کارآگاهان با رصد فعالیت های افراد سابقه دار، موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه ۱۸ نفر از سارقان و مالخران را دستگیر کنند که این افراد در بازجویی های انجام شده به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: چهار نفر کلاهبردار حرفه ای با ۱۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان دستگیر شدند.

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: با شکایت شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، موضوع در دستور کار قرار گرفت که با شناسایی محل اختفای این افراد، در عملیاتی غافلگیرانه چهار متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

دستگیری ۶ قاچاقچی حرفه ای در بجنورد

سردار مظاهری همچنین از دستگیری ۶ نفر قاچاقچی حرفه ای و کشف سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق از آنان خبر داد.

وی گفت: ماموران از فعالیت تعدادی از افراد در حوزه نگهداری و فروش انواع کالای قاچاق در سطح استان مطلع شده و با شناسایی محل نگهداری این کالاها و بازرسی از آن اماکن، ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق، ۲۲۰ قطعه لوازم یدکی خودرو و یک دستگاه موتور و اتاق خودرو کشف و ضبط شد.

پلمب ۲ واحد صنفی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا، ۱۵ واحد صنفی شامل آرایشگاه، خواروبارفروشی و نانوایی مورد بازدید قرار گرفت.

سرهنگ مجید یگانه پور افزود: در این طرح از ۹ واحد صنفی متخلف تعهد کتبی گرفته شد و ۲ واحد صنفی متخلف نیز با هماهنگی های انجام شده پلمب شد.

هشت دزد اماکن خصوصی در دام پلیس

سرهنگ غلامی، جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از دستگیری هشت سارق اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت در استان خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟