تعقیب و گریز پلیس تهران برای بازداشت سارقان خودرو

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو نفر سارق در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت سه بامداد کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی پایتخت حین گشت زنی در اتوبان آزادگان، به یکدستگاه خودروی پراید با دو سرنشین مظنون می شوند که با استعلام از مرکز فرماندهی مشخص می شود خودروی پراید، گزارش سرقت دارد.
یوسفوند افزود: کارآگاهان وقتی متوجه شدند خودرو سرقتی است، سریعا به سارقان دستور ایست می دهند که راننده خودروی مسروقه با مشاهده واحد گشت اقدام به لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز کرده و فرار می کند.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان چندین مرتبه دیگر به سارقان دستور ایست می دهند که بدون توجه و با سرعت زیاد به سمت احمد آباد مستوفی تغییر مسیر داده و پس از طی مسافتی به صورت خلاف جهت، دور زده و با حرکات مخاطره آمیز باعث به خطر افتادن جان و مال شهروندان می شود.
وی ادامه داد: ماموران برای جلوگیری از خسارت های احتمالی با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی می کنند که موثر واقع نشده و سارقان به فرار خود ادامه می دهند و پس از طی مسافتی با اقدام به موقع کارآگاهان خودرو متوقف می شود.
رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با توقف خودروی مسروقه هر دو سارق به نام های اسماعیل و رمضان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟