محکومیت ۹.۶ میلیاردی برای قاچاقچیان لوازم خانگی در کردستان

به گزارش رکنا ، محسن عسکری سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی در این رابطه اظهار کرد: مامورین اداره مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی استان کردستان از یک دستگاه کامیون کشنده محموله لوازم خانگی شامل

۱۳۲ دستگاه آبمیوه گیری چهارکاره، ۲۴۰ عدد ست پنج تکه قابلمه، تعدادی زودپز، جاروبرقی و سینی را که در زیر تفاله نیشکر جاسازی شده بود؛ کشف کردند.

وی افزود: با تشکیل پرونده در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان سنندج، راننده کامیون با توجه به اقرار و نداشتن مدارک گمرکی به دلیل مباشرت در قاچاق به ضبط کالاها به نفع دولت و پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

عسکری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وسیله نقلیه مربوط به فردی غیر از مرتکب بود و علم و اطلاع مالک اصلی خودرو از انجام قاچاق متهمین محرز نشد، خودرو به مالک بازگردانده شد و مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه برای متهمین لحاظ و مجموعا متهمین به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات تصریح کرد: با توجه به عدم درخواست تجدیدنظر توسط متهمین به حکم شعبه بدوی در مدت زمان قانونی اعتراض، رای صادره قطعی و لازم الاجرا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟