کشف 7 میلیارد تومان کالای قاچاق در بروجرد

به گزارش رکنا، حمید آزاد بخت اظهار داشت: کالا‌های کشف شده از نوع تجهیزات پزشکی، لاستیک، لوازم خانگی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و برنج بوده که شامل احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه بهداشت پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

او افزود: در این مدت در راستای انتشار ویروس کرونا ۲۰ هزار بازرسی از واحد‌های مختلف صنفی و صنعتی انجام و چهار هزارو ۷۰۰ واحد صنفی بمنظور حفظ و سلامت مردم پلمب شد.

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی بیش از ۱۰۰ بازدید از واحد‌های صنعتی، معدنی به منظور شناسایی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی تولیدی توزیعی صورت گرفته است.

کشف محموله کالا قاچاق در بروجرد

آزادبخت اضافه کرد: ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ بمنظور حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان و رسیدگی به شکایات شاکیان در اسرع وقت فعال شده و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه تخلف و مشکلی را اطلاع رسانی کنند.

او با اشاره به عملکرد مثبت واحد نظارت و بازرسی ادامه داد: پیگیری و تفویض اختیار صدور جواز و پروانه بهره برداری واحد‌های صنعتی شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از حضور فیزیکی متقاضیان به مرکز استان انجام می‌شود.

رییس اداره صمت بروجرد گفت: پیگیری و گنجاندن ۱۳ واحد صنعتی ایجادی، توسعه و بالای ۶۰ درصد در لیست اولویت‌های جهش تولید استان با سرمایه گذاری یک هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال یک هزارو ۶۰۰ نفر و افتتاحیه تا پایان سال ۹۹ را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

آزادبخت یادآور شد: افتخار برند پر سود‌ترین شرکت دارویی اکسیر با صادرات بالغ بر ۵۰ درصد صادرات دارو انسانی کشور و تولید نمونه شرکت فارمد زاگرس پارس در کشور با تولید ۹۰ درصد صادرات داروی دامی کشور را از دیگر افتخارات صنعت بروجرد در سال جاری بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟