انهدام باند سارقان در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار"احمد طاهری گفت: طی روز‌های گذشته ماموران انتظامی شهرستان زاهدان پس از دریافت گزارشات متعدد از وقوع سرقت مغازه و معابر شهری و اقدامات مجرمانه مشابه در نقاط مختلف شهر زاهدان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحقیقات گسترده شبانه روزی برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف سرقت‌ها که به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شده، افزود: پس از انجام یک کار اطلاعاتی در نهایت اعضاء این باند حرفه‌ای را با یک دستگاه خودرو پراید در سطح شهر شناسایی، که به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریز در اقدام ضربتی در بلوار پرستار شهر زاهدان خودرو آنان متوقف و هر ۳ عضو آن دستگیر می‌شوند.

کشف لوازم مسروقه در زاهدان

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو متوقف شده اعضاء این باند یک دستگاه پمپ آب، یک عدد باطری خودرو مسروقه، به همراه یک عدد انبردست و یک عدد قیچی بزرگ که در سرقت مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

سردار طاهری با بیان اینکه اعضاء این باند دارای سوابق متعدد کیفری هستند، بیان کرد: در بازجویی‌های پلیسی و اعتراف اعضاء این باند، ۳۰ فقره سرقت مغازه و معابر در سطح شهر زاهدان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند، از اصناف و بازاریان خواست: با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در خصوص پیشگیری از سرقت و همچنین توجه به توصیه‌های پلیس زمینه را برای پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو ومجرم فراهم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟