تیراندازی مرگبار در فلوریدا

به گزارش رکنا،در حادثه تیراندازی مرگبار در مرکز انبار شرکت «آمازون» در «جکسونویل» ایالت فلوریدا، یک زن جان خود را از دست داد و یک مرد نیز به دلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.

دفتر کلانتری جکسونویل سه‌شنبه شب به وقت محلی (اوایل امروز چهارشنبه به وقت تهران) تماسی را درباره وقوع حادثه تیراندازی دریافت کرد و معاونان کلانتری جسد یک زن را در محل حادثه پیدا و یک مرد زخمی را نیز به بیمارستان منتقل کردند.

بنا به گفته پلیس محلی، صحنه حادثه به ایمنی کامل بازگشته است و ظاهراً قضیه تیراندازی به پایان رسیده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که مرد و زنی که در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند از کارکنان شرکت آمازون بودند.

در این گزارش اطلاعاتی درباره هویت عامل مسلح این حادثه منتشر نشده است و تنها پلیس جکسونویل اعلام کرد که تحقیقات در اینباره ادامه دارد.

در ماه ژوئن (تیرماه ۹۹) در یک حادثه تیراندازی هدفمند در مقابل انبار شرکت آمازون، یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که در برخی موارد تعدادی جان خود را از دست می‌دهند و تعدادی نیز زخمی می‌شوند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟