مرگ 7  کرمانشاهی در اثر کرونا

به گزارش رکنا ، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۵۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدنده اند گفت : از اپیدمی تا کنون جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۵۵۶ نفر رسید.

او با اعلام اینکه هم اکنون ۴۵۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند گفت : تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۷ نفر است که از این تعداد سه مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

مرگ 606 کرمانشاهی با کرونا

او افزود: در شبانه روز گذشته دو نفر در شهرستان‌های سنقروکلیایی یک تن در شهرستان صحنه و یک نفر نیز در روانسر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۰۶ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان دوازده هزار و ۸۷۹ نفر بستری و یازده هزار و ۸۲۳ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۸۴ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟