دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت : در پی تماس با فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی، بلافاصله یگان گشت کلانتری ۱۲، یگان فوریت و یگان امداد به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اضافه کرد : در بررسی‌های اولیه مشحص شد تعداد ۷ نفر با هم درگیر و یک نفر از آن‌ها نیز زخمی که بلافاصله به بیمارستان انتقال شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه حال عمومی مصدوم خوب و رضایت بخش است، خاطرنشان کرد : با حضور به موقع پلیس تعداد ۷ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی دستگیر و از آنان آلات و ادوات درگیری نیز کشف و متهمان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تعداد ۳ نفر ناشناس منزل یکی از طرفین نزاع را به آتش کشیدند، اظهار داشت: خوشبختانه با حضور به موقع پلیس و ماموران آتش نشانی، آتش سوزی مهار و هم اکنون آرامش در محل برقرار شده است.

سرهنگ موسوی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه، گفت: تلاش جهت دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس می‌باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟