آتش‌سوزی در انبار علوفه در مهاباد

به گزارش رکنا  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش‌سوزی در یک انبار علوفه کاه، یونجه و ادوات کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان چهار میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

رحمان احمدی روز سه‌شنبه اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری مهاباد با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با سه دستگاه خودرو به روستای "حاجی خوش" واقع در بخش مرکزی این شهرستان اعزام و بلافاصله با استقرار در محل حادثه اقدام به مهار آتش کردند.

وی با بیان اینکه ۱۲ مامور آتش‌نشانی به همراه یک خودرو کمکی روستای "قم‌قلعه" نیز در این عملیات شرکت داشتند، ادامه داد: در این حادثه ۲ انبار کاه و ۹ هزار بسته یونجه انباشت شده در آتش سوخته و از بین رفت.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: همچنین یک دستگاه خرمن‌کوب، لاستیک تراکتور، موتور پمپاژ آب و چند دستگاه ادوات کشاورزی دیگر هم در آتش سوختند.

احمدی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در داخل روستا و در نزدیکی منازل مسکونی اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: با اقدام به موقع ماموران، آتش‌سوزی پس از سه ساعت تلاش مهار و از سرایت به منازل اطراف آن جلوگیری شد.

وی افزود: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی نیز می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه‌سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 611185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟