پلمب یک واحد مغازه مرغ زنده فروشی در مریوان

به گزارش رکنا، مسعود خاتمی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت: با شکایت شبکه دامپزشکی مریوان و صدور دستور قضایی با همکاری اداره اماکن عمومی و پاسگاه کانی دینار یک واحد مغازه مرغ زنده فروشی در شهر کانی دینار پلمب شد.

او افزود: برابر دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی عرضه مرغ زنده که به صورت غیر بهداشتی در مغازه و یا معابر نگهداری و ذبح شود، غیرمجاز بوده و باعث آلودگی محیطی و پخش انواع بیماری‌های طیور در منطقه شده و احتمال انتقال به واحد‌های مرغداری صنعتی را دارد و همین امر موجب ضرر و زیان به صنعت طیور خواهد شد.

پلمب یک واحد صنفی در مریوان

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت: پرورش مرغ زنده در مرغداری‌های دارای پروانه بهداشتی و امورات مربوط به مجوز جوجه ریزی، انجام اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در طول دوره و خروج مرغ در آخرین روز پرورش فقط با نظارت شبکه دامپزشکی بوده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

خاتمی با بیان اینکه شبکه دامپزشکی با افراد خاطی که سلامت افراد جامعه را به خطر بیندازند برخورد قاطع می‌کند، تاکید کرد: شهروندان از خرید هرگونه فرآورده خام دامی تاریخ منقضی، خارج از یخچال، عدم بسته بندی، خارج از مراکز عرضه مجاز خودداری کرده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن ۳۴۵۲۱۴۲۶ شبکه دامپزشکی مریوان تماس حاصل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟