زلزله چهارمحال و بختیاری 2 مصدوم داشت

به گزارش رکنا، مرتضی زمان‌پور روز سه‌شنبه تاکید کرد: این مصدومان مربوط به روستای دوراهان از توابع بخش گندمان در شهرستان بروجن است که یکی از این مصدومان مامای درمانگاه دوراهان است که به‌علت ضربه به‌نسبت شدید به سر وی به بیمارستان بروجن منتقل شد.

زمان‌پور تصریح کرد: مصدوم دیگر این حادثه،از اهالی روستای ده‌توت از توابع بخش گندمان در شهرستان بروجن است که در محل و به ‌صورت سرپایی مداوا شد.

وی یادآور شد:گزارش‌هایی مبنی بر ترک‌خوردگی دیوار برخی ساختمان‌ها بر اثر زمین‌لرزه صبح روز سه‌شنبه گزارش شده که کارشناسان در حالی بررسی جوانب مختلف و ارزیابی میزان خسارت‌ها هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه‌نگاری کشور موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۷:۳۸ روز سه‌شنبه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، در فاصله ۱۹ کیلومتری آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا و در ۲۴ کیلومتری گندمان شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری رخ داد.

شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری و بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن در ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟