باند سارقان کابل برق در شهرستان نیمروز متلاشی شد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت: در پی چند فقره سرقت کابل‌های برق مناطق روستایی و اخلال در سیستم برق رسانی شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی میر افزود: ماموران پاسگاه بزی پس از چندین روز گشت زنی هدفمند در مناطق آسیب پذیر سرانجام روز گذشته به یک خودرو پراید مشکوک و برای بررسی موضوع به وی دستور ایست دادند.

انهدام باند سارقان کابل برق در شهرستان نیمروز

این مقام انتظامی تصریح کرد:خودروی مذکور بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که پس تعقیب و گریز ماموران با تنگ شدن عرصه محاصره اقدام به پرتاب سیم‌های سرقتی و آلات و ادوات سرقت می‌کنند که نهایتا خودرو متوقف و متهمان که ۳ نفر بودند، دستگیر می‌شوند.

او افزود: متهمان پس از انتقال به یگان و پس از انجام بازجوئی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر سرقت کابل‌های برق و ارتکاب ۵ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از خودرو آنان بیش از ۵۰۰ متر سیم و کابل برق، یک قیچی بزرگ، یک قبضه سلاح سرد به همراه آلات استعمال مواد مخدر و مقدار ۸ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ میر در ادامه بیان داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر قانونی تحویل مراجع قضائی و کابل‌های مسروقه نیز به اداره برق منطقه تحویل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟