سارق به عنف تلفن همراه در نیکشهر به دام افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ "حمید نوری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه و لوازم شخصی یک شهروند در مورخ سیزدهم تیرماه سال جاری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

او بیان داشت: با بررسی صحنه سرقت و طبق اظهارات مالباخته مشخص شد ۳ سرنشین ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید با پلاکی مخدوش جلو یک دستگاه کامیون خاور را در محور ایرانشهر به نیکشهرگرفته و به وسیله چاقو راننده آن را تهدید و تلفن همراه، مقداری وجه نقد، ساعت و انگشترش را سرقت و از محل متواری شده بودند.

دستگیری سارق به عنف تلفن همراه در نیکشهر

سرهنگ نوری تصریح کرد: مأموران با دریافت مشخصات کلی از سارقان پس از چند ماه کار اطلاعاتی و فنی نهایتا یکی از سارقان را در یکی از خیابان‌های شهر نیکشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشکهر بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی و علمی پلیس به سرقت تلفن همراه و مقداری لوازم شخصی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این سارق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟