کشف بیش از 80 کیلوگرم موادمخدر در شمالی سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا سنچولی گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه‌ی استحفاظی گروهان مرزی هیرمند به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل را داشتند.

کشف محموله مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

او تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سرهنگ "سنچولی" بیان کرد: سوداگران مرگ با رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن پاکسازی منطقه مقدار ۸۱ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۷۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیره تریاک را کشف کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟