کشف بیش‌از یک تن موادمخدر در نیکشهر

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان به سرنخ‌هایی از جابه جایی محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق در یکی از مسیر‌های این شهرستان دست یافتند.

او گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر نیکشهر پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی با رصد منطقه، عصر روز گذشته مخفیگاه اعضای این باند مسلح را که قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی را از مخفیگاه خود به یکی از مسیر‌های فرعی شهرستان را داشتند شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین ماموران، با عوامل انتظامی درگیر و پس از مواجه شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس مجبور به فرار و به سمت مناطق سخت گذر شدند.

کشف محموله مواد مخدر در نیکشهر

او ادامه داد: در بازرسی از ۶ دستگاه خودرو قاچاقچیان متواری در محل و همچنین مخفیگاه اعضای این باند، یک تن و ۹۹کیلو و ۱۶گرم مواد افیونی، شامل یک تن و ۷ کیلو و ۵۱۶ گرم تریاک، ۴۱ کیلو و ۱۰۰گرم شیشه و ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

سردار طاهری با بیان ادامه عملیات برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و اعضای این باند حرفه ای، خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات موفق آمیز ۶ نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

او بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان موادمخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص را با تماس و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟