آتش نشانان خاش در 143 عملیات امداد و نجات شرکت کردند

به گزارش رکنا، عبدالوحید هاشمزهی معاون شهردار خاش در حاشیه مراسم تجلیل از پرسنل آتشنشانی خاش گفت: اطفای حریق منازل و خودروها، نجات جان افراد از چاه‌ها و نیز درآوردن جسد از داخل چاه آب و ... از مهمترین برنامه‌های عملیاتی ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش در این مدت بوده است.

او افزود: نیرو‌های تلاشگر ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش در کنار سایر نیرو‌های شهرداری با جانفشانی و حضوری موثر در صحنه در عرصه مقابله با بیماری کرونا از اواخر سال قبل تاکنون در ضد عفونی معابر شهر و ادارات و نهاد‌های خدمت رسان و دولتی نقش آفرینی کرده اند.

ظاهر قلندرزهی مدیر ایستگاه آتش نشانی خاش هم گفت: هم اینک چهار خودروی آتش نشانی با حدود ۱۰ نیروی امدادی در این شهر فعالیت دارند که برای راه اندازی ایستگاه دوم آتش نشانی در انتظار تامین نیرو و امکانات دیگر هستیم.

143 عملیات امداد و نجات در خاش

صاحب‌گل صالحی فرماندار خاش نیز با تبریک روز ایمنی و آتش نشانی اظهار داشت: نیرو‌های فعال در آتش نشانی با فداکاری و ایثار نقش مهمی در نجات جان مردم بر عهده دارند که حضور آنان در صحنه‌های پر خطر امدادی قابل ستایش است.

مراسم بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، شماری از اعضای شورای شهر و شهرداری و مدیران در ایستگاه آتش نشانی خاش برگزار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟