دستگیری سارق موبایل قاپ در تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" در تشریح این خبر، گفت: بیست و هفتم شهریورماه پرونده ای با موضوع سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی در کلانتری 115 رازی تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد .
وی افزود : محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی در حال عبور از خیابان کارگر بوده که تلفن همراه وی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت هندا 125 سبز رنگ سرقت می شود که با دخالت شهروندان سارق حین فرار به زمین خورده و برای گریز از محل سرقت با رها کردن موتورسیکلت پیاده اقدام به فرار می نماید .
این مقام انتظامی بیان داشت : باتوجه به اهمیت موضوع پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار می گیرد و در گام اول تحقیقات کارآگاهان ابتدا مشخصات مالک موتورسیکلت را استعلام می نمایند که با تحقیق از مالک مشخص شد موتورسیکلت بصورت قولنامه ای به چندین نفر فروخته شده و بدون تعویض پلاک چند دست چرخیده است .
سرهنگ عزیزخانی در ادامه گفت : با هماهنگی های انجام شده و تلاش بی وقفه کارآگاهان آخرین خریدار که سیامک نام داشت شناسایی و تصویر او به رویت مالباخته می رسد که بطور صدرصد شناسایی و اعلام می دارد شخصی که موبایل وی را سرقت کرده همین فرد میباشد .
وی بیان داشت : با توجه به شناسایی چهره سارق توسط مالباخته دستور دستگیری متهم از سوی مقام قضایی صادر و سوم مهر ماه کارآگاهان موفق می شوند متهم را در آدرس خیابان گمرک شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با انتقال سیامک به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از شاکی اظهار داشت : برای تامین هزینه های زندگی تاکنون بیش از 10 فقره سرقت با همین شیوه در سطح شهر تهران انجام داده ام و با فروش تلفن های همراه حدود 50 میلیون تومان بدست آورده ام.
این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح سیامک به جرم سرقت با قرار بازداشت صادره از سوی مقام قضائی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان و کشف سرقت های احتمالی در دست اقدام می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟