کلاهبرداری حرفه ای در خراسان رضوی

به گزارش رکنا، سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و عنوان داشت فردی سودجو از وی مبلغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده است.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان زبده اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به جرم شده و در بدو ورود ابتدا اقدامات تخصصی و میدانی در خصوص نحوه کلاهبرداری از شاکی اخذ و مستندات جمع آوری شد.

کلاهبرداری از خیران به بهانه جمع آوری کمک برای نیازمندان

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی با هویت معلوم با حیله و نیرنگ اقدام به اعتمادسازی در بین افراد کرده و سپس به جای شماره حساب خیریه، شماره حساب شخصی خود را در اختیار خیرین قرار داده است.

شفیع زاده بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در اقدامی غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و با ارائه و مشاهده مستندات و مدارک موجود اعتراف کرد که از ۲ سال پیش، تاکنون با موجه قرار دادن خود در بین خیرین و جلب اعتماد آنان اقدام به دریافت ۶ میلیارد ریال از آنان کرده است.

او تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟