دستگیری کلاهبردار میلیاردی در هرمزگان / او سر 92 زن و مرد کلاه گذاشته بود

 فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای ۷۰۰ میلیارد ریالی با شگرد فروش مال غیر با ۹۲ شاکی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش رکنا ،  سردار غلامرضا جعفری گفت: درپی وصول شکایت تعداد ۹۲ نفر از شهروندان شهرک پیامبراعظم (ص) شهرستان بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر آپارتمان، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری در حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: ابتدا اظهارات شکات و مستندات آنها اخذ که مشخص شد متهم که مدیر عامل شرکت بوده اقدام به احداث یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبر اعظم (ص) شهرستان بندرعباس کرده است.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم واحدهای مسکونی و تجاری را همزمان به چندین نفر بصورت پیش فروش واگذار کرده است، اظهار داشت: با بررسی حساب‌های شخصی و شرکت متهم محرز شد نامبرده وجوه تحصیل شده را پس از تبدیل به ارز از طریق صرافی به خارج از کشور انتقال داده است.

این مقام انتظامی با اذعان به اینکه همزمان با هماهنگی قضائی دستور دستگیری متهم اخذ و اقدامات جهت شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد، تصریح کرد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد متهم به کشور تاجیکستان تردد زیادی داشته و با تحقیق دقیق‌تر مشخص شد وی تابعیت کشور مذکور را از طریق سرمایه گذاری اخذ کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با اقدام به موقع پلیس، متهم که قصد خروج از کشور داشت در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در هنگام خرید واحدهای پیش فروش استعلامات لازم را انجام داده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟