کشف 26 کیلو هروئین در استان مرکزی

به گزارش رکنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع شده و فعالیت‌های آنان را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار دادند.

وی افزود: سرانجام زمانی که این افراد با یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در حال جابجایی مقادیری مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان بودند، در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات هر 4 نفر اعضای این باند قاچاق مواد مخدر دستگیر و در بازرسی انجام شده از وسایل توقیف شده مقدار 26 کیلوگرم ماده مخدر هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر، دستگیرشدگان با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
مفخمی شهرستانی اظهار داشت: طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ با قاطعیت و در یک برنامه ریزی جامع و تخصصی با جدیت دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 برای بررسی به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟