انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

به گزارش رکنا،  سرهنگ "علی سلیمانی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق کوهسار، چندار و برغان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

سرهنگ "سلیمانی" اظهار داشت: کارآگاهان با حضور در مناطق وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی متوجه شدند، سارقان با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده که در مناطق خلوت پارک شده اند، به شیوه های مختلف درب خودرو را باز کرده و در تاریکی شب اقدام به سرقت لوازم آن ها می کنند.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده یکی از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب را شناسایی و ضمن زیر نظر گرفتن تحرکات او، متهم را در یک عملیات پلیسی حین شناسایی سوژه سرقت دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که در بازجویی های صورت گرفته متهم به تشکیل باند سرقت و انجام 50 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی 3 سارق دیگر اقرار کرد، اظهار داشت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم نیز در شهر هشتگرد شناسایی شده و در چند عملیات غافلگیرانه آن ها نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار زیادی لوازم خودرو از قبیل باند، ضبط و پخش، جعبه ابزار آلات، زاپاس خودرو و به چندین دستگاه سیستم های حرفه ای پخش صوتی خودرو کشف شد.

سرهنگ "سلیمانی" در پایان از شهروندان خواست، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند و وسیله نقلیه خودرا در پارکینگ های موجود در سطح شهر ها پارک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟