371 متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شدند

حوادث رکنا: مهرداد فتحی بیرانوند روز یکشنبه  بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۲۵ پرونده تخلف زیست محیطی در استان تشکیل شده که از این تعداد ۳۲۲ فقره مختومه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۸ سلاح فاقد جواز، ۶۷ قبضه سلاح مجاز و چهار قبضه سلاح جنگی از این افراد ضبط شده است اظهار داشت: نتیجه فعالیت متخلفان، ۴۳۰ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان خسارت به محیط زیست لرستان بوده و تاکنون ۷۹ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان از این میزان وصول شده است.

فتحی بیرانوند ادامه داد: ۵۳۲ مورد ادوات و وسایل شکار شامل ۱۱۱تور ماهیگیری، ۱۵۱ فشنگ گلوله زنی، هفت دوربین چشمی، پنج موتور برق، ۸۹ قلاب، ۱۴۷ فشنگ ساچمه زنی، ۱۲ اره برقی،۱۳ قفس و ۱۱ تور پرنده‌گیری نیز از شکارچیان و متخلفان کشف شد.

وی عنوان کرد: همچنین یک مورد تاکسیدرمی و شکار ۱۰ راس بزکوهی، سه گراز، یک راس قوچ، یک سر خرگوش و ۲ تشی، ۱۰ قطعه کبک، سه جغد و ۳۹ سهره گزارش شده است.

فتحی بیرانوند ادامه داد: ناامنی نسبی برای متخلفان ایجاد شده است چراکه علاوه بر فعالیت یگان حفاظت محیط زیست، عموم مردم نسبت به این مهم آگاه شده اند و در صورت مشاهده هرگونه آسیب به طبیعت یا حیوانات، اطلاع رسانی می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟