خرابی وانت پیکان عامل تشدید ترافیک در مسیر جنوب به شمال نواب

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید رنجبر در خصوص این خبر گفت : در ساعت 07:15 صبح امروز یک دستگاه وانت پیکان به دلیل نقص فنی غیر قابل حرکت بوده که مجبور به توقف در لاین کندروی مسیر جنوب به شمال نواب محدوده خیابان محبوب مجاز می گردد .
سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ادامه داد : توقف این وسیله سبب بروز ترافیک سنگینی در این محور گردید و برای مدتی رانندگان عبوری را در ترافیک سنگینی قرار داد ، اما با مراجعه سریع عوامل پلیس راهور، کنترل بار ترافیکی و جابجایی این وانت ، وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگشت.
وی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه باربری خواست ، همواره از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت احساس هرگونه تغییری در سیستم فنی وسیله نقلیه‌شان در اسرع وقت به مراکز مجاز تعمیرات و نمایندگی‌های خودرو مراجعه نمایند تا عیب یابی انجام شود و در جهت رفع آن اقدام نمایند. همچنین رعایت نکات فنی و بازدیدهای فنی مستمر و متداوم از وسیله نقلیه امری است بسیار حیاتی و مهم که رانندگان گرامی باید به این نکات توجه ویژه نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟