توقیف یک لندکروز و لودر قاچاق در میناب/ کشف 600 کیلوتریاک در هرمزگان در 24 ساعت

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه خودرو لندکروز مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته و بررسی‌های انجام شده مشخص شد هر دو محموله فاقد مجوز و قاچاق هستند و خودرو به همراه محموله های قاچاق به یگان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان ، ارزش این 2 محموله کشف شده را 33 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 600کیلو مواد افیونی

وی در ادامه عنوان داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، طرح ضربتی مبارزه با قاچاق مواد را به مدت 24 ساعت در استان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ماموران در اجرای این طرح ضربتی با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان موفق شدند، 4 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات های جداگانه متوقف ودر بازرسی دقیق از خودرو ها جمعا 605 کیلو و 80 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود کشف وضبط کنند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در این طرح 12 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و 84 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری و متهمان باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟