امحای 4 هزار و 900 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مراغه

به گزارش رکنا، تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: در 3 ماه گذشته با هدف تشدید نظارت بهداشتی بر اماکن عمومی، ۶ هزار و ۱۰۸ مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مراکز تجمعی توسط واحد بهداشت شهرستان انجام شده است.

تنومند افزود: ۲۷۱ مورد اخطاریه هم برای متصدیان این اماکن به علت برخوردار نبودن از کد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی صادر شده است.

امحای  مواد غذایی فاسد در مراغه

او گفت: ۹۱ مورد برخورد قانونی از جمله معرفی به دادگاه، پلمب و قطع سهمیه صورت گرفته است و ۱۷۲ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، ۴۳۸ مورد نمونه برداری آب و هشت هزار و ۱۷۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی توسط بهداشت محیط در این مدت انجام شده است.

تنومند با اشاره به اقدامات بهداشتی در ایام کرونایی افزود: در این مدت ۴۴۸ مورد بازدید از منازل افراد مبتلا به کرونا توسط تیم سالم سازی محیط این دانشکده صورت گرفت و ۱۲۰ مورد نظارت بهداشت محیط این دانشکده بر کفن و دفن بهداشتی اجساد کرونایی در این شهرستان انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته ۲ هزار و ۸۹ نفر از شاغلان در این شهرستان از ماسک مناسب و ۲ هزار و ۱۹ نفر نیز از سایر وسایل حفاظتی فردی برای پیشگیری از کرونا استفاده می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟