انهدام7 باند گسترده قاچاق مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، اظهار داشت: درشهریورماه گذشته یک تن و 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.

به گزارش رکنا،  سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در یکماه گذشته یک تن و 855کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف 52 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد،متهمان مواد مخدر درکوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات خبر داد و بیان کرد: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر،تاکنون4 هزار و 240 خرده فروش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از قاچاقچیان،توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در ماه گذشته یک تن و 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است،افزود:در این مدت 208 دستگاه خودرو و 116 دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام 7باند قاچاق گسترده مواد مخدر در ماه گذشته تصریح کرد: دراین مدت بیش از 6 هزارمعتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران بنا به تدابیر فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می گیرد،چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟