مسافر پایانه جنوب حشیش فروش از آب در آمد / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد متهم مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان های غربی کشور تهیه و با استفاده از اتوبوس مسافربری در پوشش مسافر به سمت تهران در حال حرکت است.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله با هماهنگی های قضائی به ترمینال جنوب اعزام و موفق شدند با شناسایی و دستگیری متهم در بازرسی از کیف وی 8کیلو و 200 گرم حشیش کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟