انهدام 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا، سرهنگ سلیمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر استان با افزایش هفت درصدی همراه است.

او افزود: در این مدت، یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، طرح کنترل محور‌های مواصلاتی استان و مبارزه با خُرده فروشان، کشف و ضبط شد.

ریاحی اظهار داشت: بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان تریاک و در طرح بازرسی محور‌های مواصلاتی در محور ترانزیت بروجن به لردگان بود.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۹۱۸ طرح و عملیات مبارزه با موادمخدر در استان از جمله پاکسازی نقاط‌آلوده، برخورد با معتادان متجاهر، شناسایی و برخورد با خُرده‌فروشان در استان اجرا شده است، اضافه کرد: در این مدت، یکهزار و ۶۲۵ نفر در حوزه مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده است.

18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری متلاشی شد

ریاحی ادامه داد: از این تعداد، ۳۰۰ نفر خرده فروش موادمخدر، ۸۰۰ نفر معتاد متجاهر و مابقی معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر هستند.

او گفت: همچنین در این مدت ۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۷۰ دستگاه خودروی قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

ریاحی از مردم استان خواست: اطلاعات خود را در زمینه مجرمان مواد مخدر، مصرف‌کنندگان، فروشندگان مواد مخدر و همچنین باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ و به شماه تلفن های ۲۱۸۲۴۶۳۲ و ۲۱۸۲۴۶۴۱ پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟