آخرین جزئیات آتش سوزی دنا از زبان فرماندار

به گزارش رکنا،  صبح امروز آتش مناطقی از روستاهای بادمگان و باگ بخش پاتاوه شهریتان دنا را در برگرفت که فرماندار دنا آخرین اخبار در این خصوص را بیان کرد.

پناهی در گفتگو با این پایگاه خبری بیان کرد: آتش سوزی در مناطق روستای بادمگان در کمتر از یک ساعت مهار شد که در حوزه محیط زیست بوده و با ور مردم دهیاران و شوراها و نیروهای محیط زیست خاموش شد.

فرماندار دنا با بیان اینکه نیروی مردمی و هم اکنون در منطقه آتش سوزی حضور دارند گفت: آتش سوزی در روستای باگ از ساعاتی پیش شروع شده است و 70 درصد آن خاموش شده است که با حظور نیروهای مردمی و محیط زیست آن مقدار باقی مانده نیز تا ساعتی دیگر خاموش خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه در آتش سوزی های رخ داده در شهرستان دنا، آتش در همان ساعات اولیه خاموش شده است که اقدام سریع نیورهای دولتی و همکاری مردم منطقه موجب آن شده است.

پناهی دلایل این آتش سوزی ها را عوامل انسانی بیان کرد و گفت: عده ای به قصد سواستفاده ار منابع طبیعی و عده ای به دلایل بی احتیاطی در طبیعت موجب بروز آتش سوزی می شوند و حتی دیده شده که تیراندازی در کوه و جنگل موجب آتش سوزی شده است لذا از همه مردم شهرستان دنا تقاضا داریم که نهایت همکاری در این خصوص را داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟