شناسایی 928 معتاد متجاهر در زنجان

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از شناسایی ۹۲۸ معتاد متجاهر در استان زنجان خبر داد و گفت: توان جمع آوری این تعداد معتاد را داریم.

سرهنگ سعید بابایی شامگاه چهارشنبه درجمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، از شناسایی ۹۲۸ معتاد متجاهر در استان زنجان خبر دادو گفت: توان جمع آوری این تعداد معتاد را داریم ولی زنجان در زمینه کمپ نگه‌داری معتادان مشکل جدی دارد.

وی اظهار کرد: استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها کمترین معتاد متجاهر را دارد و جمع آوری این تعداد کار سختی نیست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از کشف بیش از ۱۲۲ کیلو گرم مواد مخدر شیشه در استان زنجان طی ۶ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: همچنین در این بازه زمانی هزار و ۷۰۰ عدد قرص ترامادون، و چهار هزار و ۳۰۰ عدد شربت شاه دانه ازقاچاقچیان کشف شده است.

بابایی از کشت شاه دانه و گل توسط افراد غیر بومی دراستان خبر داد و گفت: کشاورزان بومی از دادن زمین به این افراد جلوگیری کنند.

وی ابراز داشت: در این زمینه به ۳۵ کشاورز دراستان زنجان اخطار داده شده است و جهاد کشاورزی استان نسبت به شناسایی مراکز کشت شاه دانه و گل اقدام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، افزود: سامانه ۱۲۸ پلیس فعال است و این سامانه در تمام دستگاه‌های اجرایی استان نصب شود و مردم گزارش‌های لازم را ارائه دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟