کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است.

او با اشاره به کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در شش ماه اول امسال ، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و اجرای طرح‌های انتظامی، در این بازه زمانی بیش از ۱۵۰ کیلو کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: فروشندگان مواد مخدر در فرایند اعمال مجرمانه خود نباید احساس امنیت کنند و بدانند که پلیس به عنوان پیش قراول مبارزه با مواد مخدر، با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

کشف محموله مواد مخدر در ایلام

او با توجه به اینکه برقراری امنیت و ارتقای احساس امنیت وظیفه اصلی پلیس است، بیان کرد: پلیس مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند مقابله خواهد کرد و در این راه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.

یاری به خطرات پدیده مواد مخدر نوظهور و صنعتی اشاره کرده و افزود: علاوه بر کشف بیش از ۱۵۰ کلیوگرم مواد مخدر، پلیس استان موفق به کشف بیش از ۸ هزار قلم انواع قرص‌های صنعتی شده است.

او با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ آرامش عمومی را مختل کنند، مطرح کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم است، لذا از شهروندان تقاضا داریم ، هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی در خصوص مراقبت از فرزندان را جدی بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟