کشف بیش از 1000قلم لوازم آرایشی قاچاق در ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مقابله همه جانبه با این پدیده شوم، با همکاری سازمات صمت استان ایلام، انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را در سطح شهر ایلام شناسایی کردند.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در ایلام

او با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله اخلال گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز در کشور است، افزود: در بازرسی از انبار تعداد یک هزارو ۳۷۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف شد.

کیانی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد:در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او مبارزه با مفاسد اقتصادی را مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی دانست و تاکید کرد: فراهم کردن بستری مناسب برای انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی یکی دیگر از ماموریت‌های مهم پلیس امنیت اقتصادی است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام، گفت: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟