انهدام باند سارقان در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر"  اظهار داشت: ماموران کلانتری 13 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای مبارزه بی امان با سارقان و اجرای تدابیر قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی استان با یک کار گسترده علمی و پلیسی موفق شدند، هویت اعضای یک باند حرفه ای که مرتکب انواع سرقت ها شده بودند را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران با کسب اطلاعات لازم مخفیگاه این افراد را تحت کنترل در آورده و در یک عملیات هوشمندانه و ضربتی با هماهنگی مقام قضائی اعضای این باند را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند، دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده 3 نفر هستند، اضافه کرد: این افراد سابقه دار و معتاد به مواد مخدر بوده و یکی از آنها نیز غیر بومی است.

وی اظهار داشت: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد این سارقان کلکسیونی از انواع سرقت شامل سرقت منزل، محتویات و قطعات خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه، گوشی تلفن همراه و لپ تاپ از طریق قاپ زنی و اموال موجود در ساختمان های نیمه ساز را مرتکب شدند که تا کنون 10 فقره از این سرقت ها کشف شده اما تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، اموال مسروقه قابل توجهی شامل ابزار آلات، تلویزیون ال ای دی، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و تبلت، لوازم ساختمانی، باطری و تجهیزات جانبی خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، دوربین مداربسته، لوازم منزل، وسایل تزئینی، موتورکولر، سنگ فرز، دستگاه جوش، پمپ آب کف کش، سیم و کابل برق به همراه مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال آنها و 3 قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: ارزش اموال مکشوفه در این عملیات برابر اعلام نظرکارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال بوده که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های عوامل انتظامی شرکت کننده در عملیات مذکور عنوان کرد: کسانی که در شرایط کنونی با سرقت، ناامنی و مزاحمت و سلب آسایش شهروندان باعث نگرانی و دغدغه خاطر شهروندان می شوند بدانند که پلیس مقتدرانه در صحنه حضور دارد و قاطعانه با آنها برخورد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟