حوادث روز گذشته اصفهان یک کشته و 6 مصدوم داشت

به گزارش رکنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه افزود: ساعت ۱۶ روز گذشته یک دستگاه لودر در بلوار شفق خیابان کوه نور داخل فضایی دره مانند سقوط کرد که پس از اعلام این حادثه به آتش‌نشانی تیم‌های امداد و نجات از ایستگاه شماره یک، سه و ۱۱ و یک دستگاه جرثقیل نیز از ایستگاه ۱۲ به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران گفت: راننده ۴۵ ساله این لودر براثر شدت جراحت در دم جان خود را از دست داد.

وی همچنین درباره برخورد دو خودروی سواری پژو پارس و سمند در خیابان عاشق اصفهانی مسیر غرب به شرق در ساعت ۲۰ و ۲۲ دقیقه شب گذشته و به دنبال آن برخورد سمند با پایه برق تصریح کرد: پنج سرنشین این خودروها که یک کودک در جمع آن‌ها بود در خودرو محبوس شده بودند که با حضور نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۱۹ این افراد از خودرو خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت یکی از سرنشینان که خانمی ۳۰ ساله بود وخیم اعلام شد ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ این مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

وی با اشاره به حضور عوامل انتظامی، راهور و شهرداری منطقه ۱۴ در محل بیان کرد: بر اثر برخورد خودروی سمند به تیر برق، برق منطقه دچار مشکل شد که بلافاصله عوامل اداره برق در محل حاضر و رفع نقص شد

کاوه آهنگران اظهارداشت: یک مورد حادثه مبنی بر گیر کردن دست کارگر ۳۸ ساله در دستگاه در شهرک صنعتی جی پشت کارخانه کافی کولا صبح سه شنبه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و نیروهای ایستگاه شماره ۱۵ راهی محل شدند و دست فرد گرفتار شده را رها کردند.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی نهایت تلاش خود را برای خروج سالم دست این کارگر از دستگاه انجام دادند ولی وضعیت دست این کارگر وضعیت نامناسبی داشت که توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین از اطفاء آتش‌سوزی رخ داده در کابل‌های برق خیابان طاهرزاده در ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه شب گذشته خبر داد و گفت: ایستگاه شماره ۶ در این عملیات حضور داشت و این حادثه خسارت جانی نداشت.

۲۵ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۶۲۴ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
کلانشهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟