کارگاه کابینت سازی در آتش سوخت

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر آتش سوزی کارگاه کابینت سازی در محدوده کن، خیابان مدرسه، خیابان دوازده امام ساعت ۱۱:۴۰ ظهر روز گذشته ایستگاه‌های ۷۴، ۹۴، ۱۰۰ به همراه گروه امداد و نجات ۱۹ و همراه خودرو‌های پشتیبان و خاور تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

رضا وفایی معاون منطقه یک عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه کارگاهی به وسعت ۱۰۰ متر مربع با کاربری انبار و کارگاه کابینت سازی دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود به طوری که شعله‌های آتش در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از تقسیم شدن به سه تیم از ضلع جنوبی و شمالی سوله، مشغول عملیات شدند و همزمان با باز کردن در سوله‌های مجاور به خنک کردن آن‌ها و جلوگیری از رسیدن شعله به آن‌ها پرداختند.

آتش سوزی کارگاه کابینت سازی در تهران

وفائی تصریح کرد: گروهی دیگر از آتش نشانان با جستجو در داخل کارگاه کارگران، از نبود شخص محبوس در آن مطمئن و پس از جستجو در سوله‌های مجاور مشغول عملیات شدند.

وی افزود: با توجه به وجود الوار‌های چوب که در کارگاه، انبار شده بود و قسمتی از آن در معرض رسیدن شعله قرار داشت، آتش نشانان بی درنگ به سرد کردن آن‌ها و خارج کردن آن از سوله اقدام کردند و پس از مهار و کنترل شعله‌های آتش و و جلوگیری از پیشروی آن، با جابجایی اجناس نیمه سوخته مشغول لکه گیری در محل حادثه شدند.

وفائی خاطر نشان کرد: با توجه به معابر باریک و عدم دسترسی خودرو‌های سنگین به محل آتش سوزی آتش سوزی با تلاش فراوان و استفاده از منابع روباز و شیر هیدرانت زمینی، موفق شدند در همان لحظات اولیه آتش سوزی را مهار و از سرایت به سوله‌های مجاور که مملو از چوب و تینر بود از بروز خسارات سنگین‌تر جلوگیری کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟