دستگیری سارق موتورسیکلت در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" در تشریح این خبر گفت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و تمامی محل های سرقت موتورسیکلت را مورد بازبینی قرار داده و در بررسی های تخصصی مشخص شد که شیوه و شگرد سارق یا سارقان یکسان بوده و احتمال اینکه سرقت ها توسط یک سارق و یا سارقان یکسان انجام شده باشد وجود دارد.

سرهنگ دستخال گفت : با بدست آمدن اولین سرنخ ها از نحوه سرقت موتورسیکلت ها کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت موتورسیکلت به دست آوردند که سرقت ها توسط مرد جوانی به تنهایی انجام می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در پایش تحقیقات میدانی موفق شدند سارق را به نام سیامک شناسایی کنند، بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و متهم با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 15 تهران در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی ابراز داشت: سیامک پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر بزه انتسابی می شود و زمانی که با مستندات پلیس مواجه شد، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و اظهار داشت، موتورهای مسروقه را پس از سرقت به یکی از دوستانم به نام ایمان تحویل و مبلغی را گرفته ام و تا کنون 5 فقره موتورسیکلت سرقت کرده ام.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با بیان اینکه یازدهم شهریور ماه کارآگاهان در یک عملیات پلیسی موفق شدند ایمان را در مخفیگاهش دستگیر کنند، اضافه کرد: هر دو متهم با دستور مقام قضائی و صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟